پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118980
وايبر صداي شبکه العالم را هم تحمل نکرد‬/ ‫العالم بر روي وايبر فيلتر شد
تاریخ انتشار : 1393/07/01 11:54:46
نمایش : 893
سيد احمد سادات مدير شبکه العالم گفت: در حال رايزني با مسئولان صدا سيما هستيم و تا اين لحظه هم هنوز تلاش هاي ما اثر بخش نبوده است و براي ما مشخص نيست که هدف از اين کار چه بوده است و در راستاي کدام سياست العالم از شبکه اجتماعي وايبر بلاک شده است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار نقل از راه دانا، در ادامه تحمل نکردن صداي مخالف، شبکه وايبر که بر روي گوشي هاي تلفن همراه بيشترين فعاليت را دارد اخبار شبکه العالم را فيلتر کرده و اجازه انتشار آن‌ها را نمي دهد‬.

‫پيش از اين برخي ماهواره هاي غربي هم رسانه هاي ايراني را فيلتر کرده بودند‬.

‫شبکه فيس بوک هم برخي صفحات رسانه هاي انقلابي را فيلتر کرده است‬.

‫اين درحالي است که وايبر همچنان در ايران فعال است و طبق اعلام برخي رسانه ها بيشترين درصد مخاطب را هم در ايران دارد‬،‫ گفته مي شود ۱۱ درصد استفاده کنندگان از وايبر ايراني هستند

در همين رابطه سيد احمد سادات مدير شبکه العالم در گفت وگو با خبرنگار اجتماعي شبکه اطلاع رساني راه دانا، در خصوص بلاک شدن شبکه العالم در وايبر اظهار اشت: متاسفانه چند روزي است که شبکه خبري العالم در وايبر بلاک شده است و ما تا اين لحظه نمي دانيم که دليل اين اقدام چه بوده است.

وي گفت: ما در حال رايزني با مسئولان صدا و سيما هستيم و تا اين لحظه هم هنوز تلاش هاي ما اثر بخش نبوده است و براي ما مشخص نيست که هدف از اين کار چه بوده است و در راستاي کدام سياست، العالم در شبکه اجتماعي وايبر بلاک شده است.

در حالي که سرورهاي اين شبکه اجتماعي در اسرائيل مستقر است اما وايبر در ايران فيلتر نيست‬.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html